niedziela, 2 marca 2014

Witam Zmarzluchy!

Cześć wszystkim jak widzicie jest to mój pierwszy post na tym blogu.Nazywam się Agnieszka :) .
Po raz kolejny próbuję zacząć przygodę z blogowaniem. Kiedyś już zakładałam bloga jednak nie wytrwałam zbyt długo. Niestety mam słomiany zapał i często coś za co się zabiorę nie trwa zbyt długo. Jednak pragnę to zmienić. Tym razem nie zamierzam poddać się tak szybko. Mam wielką nadzieję, że moi przyjaciele oraz zdobyci czytelnicy (jeśli tacy będą)  mi w tym pomogą. Nie mogę nic z góry zakładać, ale może tym razem będzie inaczej. Nazwa mojego bloga przyszła mi zupełnie znikąd, pomyślałam jednak, że mogę do niej nawiązać nazywając moich czytelników Zmarzluchami. Oczywiście nie wspomniałam, że tematyka bloga skupiać się będzie na modzie, choć na pewno nie tylko. W pierwszym poście zasypię was inspiracjami, zdjęciami, które mnie urzekły :) .
Przyszłego wpisu oczekujcie niebawem, nie zamierzam was oszczędzać. Miłego wieczoru Kochani!








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz