środa, 12 marca 2014

Wild!

Heeej! Widzę, że wiele się dookoła mnie dzieje. Wszystko się rozwija i powoli kroczy w dobrą stronę, trzymając się za rękę z moja determinacją. Brzmi dziwnie prawda? haha. Bardzo bym chciała zdobyć stałych czytelników i mieć poczucie, że są osoby które czytają/oglądają mojego bloga i są tu nie przypadkiem, ale na prawdę chcą to robić. Nie jest to łatwe, dostrzegam to z każdym dniem, ale nie chcę się wycofywać. Robię to co lubię i dopiero zaczynam to robić, a przecież praktyka czyni mistrza. Chcę też udowodnić sama sobie, że potrafię robić coś długo i nie poddawać się tylko dążyć do celu. Mnóstwo ludzi mówi, że zdanie innych się nie liczy, że robią to co chcą i nie patrzą na innych. Owszem, jest ważne nie patrzeć w tył tylko robić swoje ale niektórzy, w tym wypadku ja, są dopiero praktykujący. Zaczynam nabierać na ten temat, że tak powiem pewnego doświadczenia. Ale dosyć już na ten temat. Zajmijmy się strojem! :D
Przygotowałam dla was z moimi przyjaciółmi dziki outfit haha a dokładnie przygotowała go dla mnie moja przyjaciółka Klaudia. W zdjeciach pomagał też bardzo Kamil :)
Także bardzo Wam Kochani dziękuję za pomoc oraz dziękuję Wam za wszystkie komentarze, itd.
Mam ooogromną nadzieję, że rozwinie się to w dobrym kierunku...
Trzymajcie się cieplutko! ♥









bluza/ allegro.pl
buty/ sequin.pl


4 komentarze:

  1. bardzo ładnie, idealnie pasuje do ciebie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jesli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. <3333 amazing !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrany zestaw ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chcesz mieś więcej komentarzy to mogę podpowiedzieć żebyś wyłączyła weryfikację obrazkową. Zrobisz to w ustawianiach w zakładce Posty i komentarze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń