sobota, 22 marca 2014

Pasy i neony!










koszula/ pepco
spódniczka/ coveryou.pl
okulary i pierścionek/ iloko.pl

Hej! Przygotowałam dla was strój, który planowałam założyć już od kilku dni.
Już od jakiegoś czasu polowałam na tą koszulę, jednak wszędzie gdzie ją spotykałam była zbyt droga, a ja nie byłam przekonana czy ją tak naprawdę chcę, jednak w końcu się zdecydowałam! :)
Spódniczkę natomiast kupiłam już jakiś czas temu (może rok) ale nie nosiłam jej zbyt często.
Bardzo spodobało mi się to zestawienie, a jeansowa kurtka bardzo fajnie je dopełniała, było tak pięknie i ciepło, że niestety zapomniałam ją założyć do zdjęć. W każdym razie mamy piękną pogodę na weekend, a jutro jego ostatni dzień więc nie marnujcie go!
Trzymajcie się cieplutko! ♥

1 komentarz:

  1. Ślicznaa jesteś <33
    +Zostałaś nominowana (przeze mnie) do LBA dzięki niemu twój blog dostanie większy rozgłos..
    Szczegóły na moim blogu (post o nazwie LBA) --->http://meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń